Lispan

Alla inlägg den 28 oktober 2013

Av Elise Lundmark - 28 oktober 2013 12:33

Hej på er!

Gud vad skönt det var att få sova ut lite och inte behöva tänka på att gå upp och gå till skolan. Men i en stor familj så är det omöjligt att få sova så länge man vill men det var i alla fall ett trevligt väckande jag fick sådär 10.01 (min lillasyster vet att om hon hade väckt mig tidigare hade jag inte blivit glad - dem går att träna ;) ) Sen har jag som bara tagit det lugnt, städat lite här, packat lite där, letat ut understället mitt för att kunna vara ute i eftermiddag (Ja, så kallt har det blivit här uppe i Norrland) Jag ska visa er några bilder jag har varit ute och tagit på hur det är ute nu, så fort jag har lagt in de i datorn :)


Just nu sitter jag bara och väntar på att taxin ska anlända och köra mig in till stan, för idag ska jag träffa en av världens bästa människor som jag inte har sett på länge.. Det ska bli otroligt roligt att få hinna umgås lite nu under lovet   

 

Välkommen till min blogg!

Hej!

Elise är mitt namn. Jag är en ovanlig tjej med en rolig och lite knasig humor. Lever ett underbart och roligt liv i den vackra, norra delen av Sverige.

Jag följer de flesta tv-serier och älskar att se olika filmer! Nya som gamla (dock inte skräckisar av någon anledning, kanske för att jag är så lättskrämd?). Älskar också färgen rosa, att umgås med mina nära och kära och göra det bästa av mitt liv, som inte riktigt är som alla andras.
I denna blogg skriver jag om mitt liv, recesioner på filmer och mina annorlunda och lite halvknäppa idéer!

Keep reading! ;)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Här hittar ni mig!

Klicka på bilderna :)

  

    

Translate to your languages!

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards