Lispan

Alla inlägg under september 2011

Av Elise Lundmark - 30 september 2011 23:42

God kväll ;)


Sitter och ser den senaste pirates of the caribbean just nu, kan säga att gillar man de filmerna så ska man inte ens tveka att se den :D rekomenderar även de som inte sett filmerna SE DEM!! :D
dom är ganska långa men klart värt det :D eller hur? :)


haha älskar Kapten Jack i filmerna, hälften av filmernas "braighet" bidrar han deffintivt till ;D

  

ska strax gå å lägga mig, har typ 50 minuter kvar av filmen först :D

Godnatt på er :D
//Elise

Av Elise Lundmark - 26 september 2011 21:01
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Tidigare månad - Senare månad

Välkommen till min blogg!

Hej!

Elise är mitt namn. Jag är en ovanlig tjej med en rolig och lite knasig humor. Lever ett underbart och roligt liv i den vackra, norra delen av Sverige.

Jag följer de flesta tv-serier och älskar att se olika filmer! Nya som gamla (dock inte skräckisar av någon anledning, kanske för att jag är så lättskrämd?). Älskar också färgen rosa, att umgås med mina nära och kära och göra det bästa av mitt liv, som inte riktigt är som alla andras.
I denna blogg skriver jag om mitt liv, recesioner på filmer och mina annorlunda och lite halvknäppa idéer!

Keep reading! ;)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Här hittar ni mig!

Klicka på bilderna :)

  

    

Translate to your languages!

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards