Lispan

Alla inlägg under september 2012

Av Elise Lundmark - 30 september 2012 10:08

 

En action-äventyr-fantacy film. Thor, en arrogant krigare vars vårdslösa beteende återutlöser ett uråldrigt krig mellan asarna och frostjättarna. Som straff förvisar Oden Thor till jorden, där han tvingas leva bland människor. Väl där blir han vän med Dr. Jane Foster, Dr. Erik Selvig och Darcy Lewis, tre forskare som studerar teorier om andra världar. Loki, Thors adoptivbror tar över Asgard medan Odin hamnar i Odinsleep och planerar att förgöra Thor innan han återvänder hem. Inser Thor vad det krävs för att vara en äkta hjälte innan det är försent?


Jag tyckte att den här filmen var riktigt bra! Sen är det som snygg/snygga killar med i den och det är ju aldrig fel..   Den här filmen är med i "serien" som Marvel Universe producerat. De andra är Iron Man, Iron Man 2, The Incredible Hulk och Captain America: The First Avenger. Senare så har de ju dragit ihop alla dessa filmer tillsammans med Thor och skapat The Avengers!


Jag skulle ge Thor:

  5/5!

Av Elise Lundmark - 18 september 2012 19:30

Just läst ut den här boken och måste säga att det är solklart one of the best books I've ever read! LÄS DEN!


Gör de en film på den här så kommer det bli en ny "twillight" succé för de här böckerna (Kommer bli en trilogi fast bara två delar har kommit ut, possitivt; jag har en kvar!) är i ungefär samma genré fast de här är som en frisk fläkt i den genrén eftersom det inte är vampyrer i men ändå en massa snygga out of this world killar  


 

Av Elise Lundmark - 17 september 2012 15:48

Även ni som inte gillar Justin Bieber ta och titta på den här videon! Jag lovar att ni inte kommer ångra er.

Av Elise Lundmark - 15 september 2012 12:15

Woohoo! Så nu är man 17.. och det känns inte alls något annorlunda! haha jag skriver ikväll istället om vad jag har fått

 

pöööss

Av Elise Lundmark - 14 september 2012 22:00

 

Nick Fury chef för S.H.I.E.L.D drar samman ett team av superhjältar för att forma the avengers och rädda jorden från asaguden Folke och hans armé.


Otroooooligt bra film! Man blandar alla de bästa superhjältarna och då kan det inte bli annat än bra men de har lyckats att göra den så att den inte blir för "överdriven". Jag skulle definitivt rekommendera den för er allihopa även fast den är 2 timmar så var det värt det!


Jag skulle ge den;

  5/5!!

Av Elise Lundmark - 14 september 2012 19:01

Nu blir det den ultimata samlingen av superhjältar! "the avengers" får se om den är lika bra som alla säger? ;)

Välkommen till min blogg!

Hej!

Elise är mitt namn. Jag är en ovanlig tjej med en rolig och lite knasig humor. Lever ett underbart och roligt liv i den vackra, norra delen av Sverige.

Jag följer de flesta tv-serier och älskar att se olika filmer! Nya som gamla (dock inte skräckisar av någon anledning, kanske för att jag är så lättskrämd?). Älskar också färgen rosa, att umgås med mina nära och kära och göra det bästa av mitt liv, som inte riktigt är som alla andras.
I denna blogg skriver jag om mitt liv, recesioner på filmer och mina annorlunda och lite halvknäppa idéer!

Keep reading! ;)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Här hittar ni mig!

Klicka på bilderna :)

  

    

Translate to your languages!

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards