Lispan

Alla inlägg den 25 oktober 2013

Av Elise Lundmark - 25 oktober 2013 21:15

Day 11: #1 youtuber you want to meet


(Jag är verkligen dålig på att välja en i den här utmaningen!!)

Av Elise Lundmark - 25 oktober 2013 14:07

Jag satt och läste en hemsida om stjärntecken och fastnade på meningen: "Jungfrurs sämsta egenskap är att de kan bli alltför kritiska, negativa och irriterade. Deras ständiga analyserande, kan få dem att fastna i små detaljer och hela tiden leta efter fel. De mår bäst när de är sysselsatta av arbete och kan hjälpa andra." Inte undra på att jag vill bli psykolog! Det är ju mitt undermedvetna stjärtecken som säger åt mig att använda den analytiska delen ;)

Dock var det ungfär bara det som stämde in på mig från hela texten (eftersom jag verken är tålmodig, självupptagen eller driven av rutiner) men det är en annan sak..

Källa

Välkommen till min blogg!

Hej!

Elise är mitt namn. Jag är en ovanlig tjej med en rolig och lite knasig humor. Lever ett underbart och roligt liv i den vackra, norra delen av Sverige.

Jag följer de flesta tv-serier och älskar att se olika filmer! Nya som gamla (dock inte skräckisar av någon anledning, kanske för att jag är så lättskrämd?). Älskar också färgen rosa, att umgås med mina nära och kära och göra det bästa av mitt liv, som inte riktigt är som alla andras.
I denna blogg skriver jag om mitt liv, recesioner på filmer och mina annorlunda och lite halvknäppa idéer!

Keep reading! ;)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Här hittar ni mig!

Klicka på bilderna :)

  

    

Translate to your languages!

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards