Lispan

Alla inlägg den 12 oktober 2013

Av Elise Lundmark - 12 oktober 2013 14:34

Hej!

Ja, rubriken blev kanske lite väl dramatisk men det jag ville berätta var att jag håller på med en jätte rolig och spännande sak just nu! Ska visa er lite senare ;) Det jag kan säga är att det har med den här bilden att göra:

 

Av Elise Lundmark - 12 oktober 2013 13:19

 

Vad har du gjort? – Sovit, prövat olika halloween kostymern ( ) och vikit tvätt.

Vad ska du göra nu? – Packa sakerna som jag behöver inför ikväll.
Vad har du ätit idag? – Frukost och en hårdbrödmacka med köttfärsbiff på.
Har du duschat idag? –  Nej ska göra det :)
Vad har du på dig? – Svarta tajts och en svart/lila tunika
Är du trött nu? – Nope
Vad händer i morgon ? –  Plugg.........
Hur mår du just nu? – Bara fint :)
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – Bloggen (duuuh!), några olika bloggar och Tumblr!
Vem ringde dig senast? – Pappa
Vem ringde du senast? – Min lillasyster
Vem sms:a till dig senast? – Emelie

Vem sms:a du till senast? – Emelie (ofc haha det kallas ju en sms konversation)
Vad längtar du efter? – Köra skoooter ;) 
Vad lyssnar du på just nu? –   --------->

Välkommen till min blogg!

Hej!

Elise är mitt namn. Jag är en ovanlig tjej med en rolig och lite knasig humor. Lever ett underbart och roligt liv i den vackra, norra delen av Sverige.

Jag följer de flesta tv-serier och älskar att se olika filmer! Nya som gamla (dock inte skräckisar av någon anledning, kanske för att jag är så lättskrämd?). Älskar också färgen rosa, att umgås med mina nära och kära och göra det bästa av mitt liv, som inte riktigt är som alla andras.
I denna blogg skriver jag om mitt liv, recesioner på filmer och mina annorlunda och lite halvknäppa idéer!

Keep reading! ;)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Här hittar ni mig!

Klicka på bilderna :)

  

    

Translate to your languages!

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards