Lispan

Direktlänk till inlägg 16 september 2014

Rare Exports

Av Elise Lundmark - 16 september 2014 20:07

Rare Exports (2010) Poster


I djupa Korvatunturi bergen i finland, 486 meter djup, ligger den närmaste och mest bevarade hemligheten om och av julen. Tiden har kommit för att gräva upp den. Den här julen så kommer alla att tro på Tomten.


Min kommentar: Den absolut sämsta film jag någonsin sett i hela mitt liv. Det är ingen idé alls att se denna film. Tyvärr. Den lät bra på beskrivningen men den var inte bra gjort och den hade inte en bra story. Den var även ganska äcklig kan jag säga, inget för de känsliga personerna. Det enda som var roligt var att man förstår titeln efter man har sett den.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elise Lundmark - 22 oktober 2014 19:09


Hot Chocolates Halloween Autumn Leaves Scarves and Hats Candles, Candles & more Candles Pumpkins Bonfires Cosy Socks Comfort Food   Oversized Jumpers Getting the fire going The feeling that Christmas is approaching More baths ...

Av Elise Lundmark - 28 september 2014 18:30

Hej på er!   Under min frånvaro den här gången så har det faktiskt hänt något roligt! Jag har fyllt 19 år! Men jag måste erkänna att det verkligen inte var en stor sak i år, känns bara som en mellanlandning på vägen till en spännande ålder - 20, ...

Av Elise Lundmark - 16 september 2014 23:00

  Under en visning av Vita huset med hans dotter så tvingas polismannen Cale agera för att rädda sin dotter och skydda presidenten från en tungt beväpnad grupp halvmilitära invaderare.   Min kommentar: Jag älskade den här filmen! Den innehå...

Av Elise Lundmark - 16 september 2014 19:33

  En FBI agent blir tvungen att gå undercover i Miss United States skönhetstävlingen för att stoppa en bombare som hotar att slå till.   Min kommentar: Jag har alltid älskat den här filmen! Den har väldigt många komiska inslag (duh, en kill...

Av Elise Lundmark - 19 augusti 2014 11:00

Jag har just lagt alla mina 13 år i skolan (med 6:års inräknat) bakom mig. Men eftersom det var första skoldagen för många igår så tänkte jag lägga upp några tips på hur man ska göra för att klara skolan på bäst sätt, utifrån mina egna erfarenheter. ...

Välkommen till min blogg!

Hej!

Elise är mitt namn. Jag är en ovanlig tjej med en rolig och lite knasig humor. Lever ett underbart och roligt liv i den vackra, norra delen av Sverige.

Jag följer de flesta tv-serier och älskar att se olika filmer! Nya som gamla (dock inte skräckisar av någon anledning, kanske för att jag är så lättskrämd?). Älskar också färgen rosa, att umgås med mina nära och kära och göra det bästa av mitt liv, som inte riktigt är som alla andras.
I denna blogg skriver jag om mitt liv, recesioner på filmer och mina annorlunda och lite halvknäppa idéer!

Keep reading! ;)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Här hittar ni mig!

Klicka på bilderna :)

  

    

Translate to your languages!

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS


Skapa flashcards