Lispan

Alla inlägg under juni 2013

Av Elise Lundmark - 30 juni 2013 22:27

Hej på er!


Har varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen om vad som händer i mitt liv de senaste veckorna men på sommaren så blir det ju så med alla bloggar. Jag har arbetat (färdigt till och med) och sen då jag har slutat så har man inte velat tillbringa tiden vid datorn utan försökt få så mycket solljus som möjligt :)


Tillbringar nu söndagskvällen på bästa sätt, i anda med bilden!

#Twilight #Sunday #SundayFunday


Av Elise Lundmark - 27 juni 2013 17:27

Berättelsen om John Wilmot, aka Earl of Rochester, en 17th century annorlunda poet som drack och utsvävande hans väg till en tidig grav, bara för att tjäna postum kritik för sitt livsverk.


En förvirrande film som inte alls var så jättebra.. Jag blev faktiskt besviken.. #JohnnyDepp gjorde, som alltid, en väldigt bra tolkning av sin karaktär och spelade den väldigt bra, men inte ens det kunde rädda den här filmne tyvärr.

Av Elise Lundmark - 27 juni 2013 16:55

En bride vaknar upp efter att ha legat i koma i 4 år. Barnet som hon hade haft i sin livmoder är borta. Nu måste hon söka sin hämnd på ett lag med lönnmördare som har förrått henne - ett lag hon en gång varit en del av.


Jag tycker den här filmen var väldigt bra! Det är en Quentin Tarantino film och därför var det en massa blodsplitter och dramatiska slut men filmen var väldigt bra om man inte är känslig för blod.


Den mordiska bruden fortsätter sin hämnd jakt på sin före detta chef och älskare Bill, den tillbakadragna bouncern Budd och den förrädiska, enögda Elle.


Den här filmen var ungefär samma som volym 1. Bra men med mycket blod.
Filmerna här är värda att se även om de är gammla!

Av Elise Lundmark - 17 juni 2013 19:54

Good afternoon ladies and getlemens!


Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag har att skriva om idag.. Haha jag hoppas allt är bra med er? Själv är det bra med mig, är trött men får skylla mig själv för var uppe liiiiite för länge för att gå upp så tidigt på morgonen xD Sitter just nu och chillar runt på Twitter/Tumblr/Instagram/Facebook. Följ mig på de olika sakerna, links are in the menue!;) Det här inlägget blev alldeles för oseriöst så jag väljer att avsluta det här. Puss!

Jag just nu:

Av Elise Lundmark - 17 juni 2013 12:00

Jack Reacher (2012) Poster

Ett mordutredare gräver djupare i ett fall som involverar en utbildad militär prickskytt som sköt fem slumpmässiga (eller?) offer.

 

Den här filmen har fått väldigt bra kritik och jag såg fram emot att se den, men jag blev väldigt besviken. Jag tycker den var tråkig och alldelens för utdragen..

Jag skulle ge den:

  1½ av fem filmrullar 

Av Elise Lundmark - 16 juni 2013 22:53

Jumper (2008) Poster

En tonåring med kunskapen att kunna teleportera sig var han vill, inser att han befinner sig i ett forntida krig mellan dem som honom och de edsvurna Annihilators.

 

Min mamma tyckte den var tråkig (men det var för att hon sov genom delar av den och missade de roliga skämten), men jag håller verkligen inte med. Jag tycker den här filmen var riktigt rolig samtidigt som den var spännande. Det hände saker nästan hela tiden och här och där kom det ett skämt så man fick skratta lite :)

Jag skulle ge den:

3½  av fem filmrullar!

Välkommen till min blogg!

Hej!

Elise är mitt namn. Jag är en ovanlig tjej med en rolig och lite knasig humor. Lever ett underbart och roligt liv i den vackra, norra delen av Sverige.

Jag följer de flesta tv-serier och älskar att se olika filmer! Nya som gamla (dock inte skräckisar av någon anledning, kanske för att jag är så lättskrämd?). Älskar också färgen rosa, att umgås med mina nära och kära och göra det bästa av mitt liv, som inte riktigt är som alla andras.
I denna blogg skriver jag om mitt liv, recesioner på filmer och mina annorlunda och lite halvknäppa idéer!

Keep reading! ;)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Här hittar ni mig!

Klicka på bilderna :)

  

    

Translate to your languages!

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS


Skapa flashcards