Lispan

Alla inlägg under maj 2013

Av Elise Lundmark - 31 maj 2013 17:30

Day 4 Couple you ship/would ship


I totaly ship:
Jariana

 

I would ship:

Zaspar


Av Elise Lundmark - 28 maj 2013 16:38

Day 3; favorite video


Det måste nog vara den här (den videon som gjorde att jag blev fast för janoskians, hehe)

Av Elise Lundmark - 28 maj 2013 12:49

Det känns som att alla mina inlägg nu för tiden handlar om skolan men det är alltid så nu när man går gymnasiet att väldigt många kurser avslutas (man fortsätter inte läsa tex engelska som man gjorde när man var mindre utan mina kurser tar slut) och då får man ett slutbetyg i den kursen.


Det bästa och sämsta med just den här tiden just nu är att man börjar få veta vad man har för betyg i alla kurser samtidigt som det är försent att göra något för att ändra dem.

Det här betyder att man blir väldigt glad i några kurser och väldigt sur i några. Idag fick jag till exempel ett väldigt glatt besked i spanska och svenska medans jag fick ett sorligare besked i engelskan. Jag tror hur man ser besked beror väldigt mycket på vad man har för förväntningar och krav på sig sjäkv kring det ämnet. Jag har väldigt höga krav på mig själv i englskan så därför tycker jag det snacket var sämre.


Men det är inget att deppa ihop för! Däremot idag så insåg jag att jag inte alls är färdig än utan jag har saker kvar att göra för skolan.. En studiesammanfattning för svenskan, en A-kompletering för matten och ett mass mail utskick för mitt företag. Sista kicken nu! (var jag nu ska hitta den? haha :p)


 

Av Elise Lundmark - 27 maj 2013 08:08

Sitter just nu på flyget ner till Stockholm, och jag säger bara det, tack norwegian för wifi! Jag har ju sagt tidigare att jag tycker om att flyga sas pga frukosten är så god men nu vette fan vilken min favorit är.. Wifi vs Frukost...
Spenderar i alla fall den här timman med att spela quizkampen samt sitta och knarka alla sociala medier. Hehe. :) visst vet ni vad ask.fm är? Jag har ju nämligen ingen sån men jag har öppnat så att man på min tumblr kan fråga mig frågor,så fråga på där så svarar jag med någon snygg gif! ;)

utmana mig gärna på quizkampen: theblondangel ;) är inte så bra men vinner ändå ibland! Varnar er bara ;)

Av Elise Lundmark - 26 maj 2013 19:56

Min mamma är någon jag litar på till 100 % och jag är så glad att jag har henne i mitt liv. Hon finns där när jag har problem och är sur över något likaså att hon alltid finns där när jag har glada nyheter.
Jag älskar dig   

   

 

Av Elise Lundmark - 22 maj 2013 21:36

Day 2: Favorite girl youtuber
Favorit youtuber som är tjej


Det skulle jag absolut säga är Zoella   

Av Elise Lundmark - 21 maj 2013 16:18

Day 1: Favorite boy youtuber

Favorit youtuber som är kille


Vet ni inte vem det här är så ska ni skämmas lite först sen ska ni youtuba Caspar Lee.

 

Av Elise Lundmark - 21 maj 2013 16:13

Kolla här vilken rolig utmaning jag hittade! Ska definitift göra den här nu!   Får se om det blir många likadana eller om jag kanske på köpet hittar några nya favoriter! Tipsa mig gärna om det är någon som ni tycker jag absolut måste kolla in ;)

    

Välkommen till min blogg!

Hej!

Elise är mitt namn. Jag är en ovanlig tjej med en rolig och lite knasig humor. Lever ett underbart och roligt liv i den vackra, norra delen av Sverige.

Jag följer de flesta tv-serier och älskar att se olika filmer! Nya som gamla (dock inte skräckisar av någon anledning, kanske för att jag är så lättskrämd?). Älskar också färgen rosa, att umgås med mina nära och kära och göra det bästa av mitt liv, som inte riktigt är som alla andras.
I denna blogg skriver jag om mitt liv, recesioner på filmer och mina annorlunda och lite halvknäppa idéer!

Keep reading! ;)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Här hittar ni mig!

Klicka på bilderna :)

  

    

Translate to your languages!

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards