Lispan

Alla inlägg under juni 2014

Av Elise Lundmark - 9 juni 2014 13:13

Hej på er!
Really long time, no seen! Oj, det var alltså ungefär en hel månad sen jag sist uppdaterade den här bloggen, herregud vad dåligt gjort! Men det har varit helt tokigt de här sista månaderna (eller snarare hela det här året). Skolan har tagit upp all min vakna tid och de tre sista veckorna här så har skolan tagit upp mer än mina vakna timmar - jag har till och med drömt om prov och uppgifter vi har att göra.

Men nu är det över! Jag har balen imorgon och onsdag så tar jag studenten! Helt sjukt.. Det känns nu som att det har gått så fort, jag kan knappt själv fatta att jag nu går ut skolan!

 

Den här sista veckan så har det varit mycket egna aktiviteter och ingen skola då skolans lokaler inte längre är skolans lokaler. Vi har spelat brännboll med skolan men annars så har vi bara haft aktiviteter 3:orna tillsammans. Det har varit några grillkvällar, fågelskådningsvandring och någon filmkväll. Jag har varit och sett en massa filmer på bio (recensioner kommer!) också har vi haft med klasserna mössprovning och de flesta från klassen har varit iväg på studentresa. Har umgåtts mycket med vänner och familj, något som jag inte har haft tid ordentligt med under skolåret.. Men nu är mitt socialliv äntligen tillbaka!

 

   

 


Jag har också fått arbete! Väldigt roligt och spännande ska det bli. Har faktiskt utbildning 8-12 imorgon innan balen (hehe jepp det blir stressigt imorgon!) Så nu kan sommaren få komma igen för nu har jag något att göra på sommaren. 


 

Just nu sitter jag och fixar det sista finliret med klänningar och hud inför både balen och studenten så att allt ska kunna rinna på som smör i solsken (yeah lame I know )


The rainbow has finaly arrived  

 


Välkommen till min blogg!

Hej!

Elise är mitt namn. Jag är en ovanlig tjej med en rolig och lite knasig humor. Lever ett underbart och roligt liv i den vackra, norra delen av Sverige.

Jag följer de flesta tv-serier och älskar att se olika filmer! Nya som gamla (dock inte skräckisar av någon anledning, kanske för att jag är så lättskrämd?). Älskar också färgen rosa, att umgås med mina nära och kära och göra det bästa av mitt liv, som inte riktigt är som alla andras.
I denna blogg skriver jag om mitt liv, recesioner på filmer och mina annorlunda och lite halvknäppa idéer!

Keep reading! ;)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Här hittar ni mig!

Klicka på bilderna :)

  

    

Translate to your languages!

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards