Lispan

Alla inlägg under juni 2013

Av Elise Lundmark - 16 juni 2013 22:29

Hansel & Gretel: Witch Hunters (2013) Poster


Hans och Greta är prisjägare som jagar upp och dödar häxoröver hela världen. När den mytomspunna blåa månen närmar sig så stöter syskonen på en ny sorts onska som kanske håller en hemlighet om deras förflutna.


En annorlunda sorts berättelse om Hans och Greta. Jag tyckte att idéen och upplägget av filmen var riktigt bra och även om häxorna såg så otroligt löjlia ut så var filmen spännande och bra!

Jag skulle ge den:

  4/5 filmrullar!

Av Elise Lundmark - 14 juni 2013 23:31

Day 9, pair you wish would collaborate

Några jag önskar ska göra ett sammarbete

 


Pleeeeeease 

 

Av Elise Lundmark - 14 juni 2013 22:58

Hej på er!


Älskar ordspråket som rubriken säger. Den säger så mycket med bara en mening.. Det var däremot inte med en stor baktanke som är kopplad till mitt liv som gjorde att jag använde den nu utan det var bara för att det har regnet idag och jag har varit ute i det, haha!  


Är verkligen helt slut efter veckan och det blir att sova många timmar inatt, haha! Jag ska även uppdatera Youtuber challengen strax, så håll utkik efter det!


Var och firade min morfar som fyllde år igår. Den här vacker bukett var en av presenterna, älskar att det var en fjäril bland blommorna - så gulligt!

 

Av Elise Lundmark - 9 juni 2013 22:45

Josefine

Söndag 9 juni 16:24

Är alla operationer värt det eller hade du hellre haft en protes och sluppit alla förlängningar?


Svar: Intressant fråga..
Det har funnits tider då jag verkligen har velat ge upp allt och inte velat "kämpa mer" (om jag får uttrycka mig så) det är oftast då jag har haft outhärdligt ont eller inte har kunnat göra något som jag verkligen velat pga av benet, men trots de gångerna som jag har velat skippa alla operationer och bara kapat av benet, så när smärtan sjunker eller jag får prata med min familj så inser jag att jag tycker att alla operationer som jag gör har varit väldigt värt det. Så om jag skulle gå tillbaka till då jag föddes och mina föräldrar blev tillsagda av läkarna att de borde amputera mitt ben så skulle jag säga till mina föräldrar att dem gör helt rätt beslut i att välja att låta mig ha kvar mitt egna ben trots att jag kommer få gå igenom smärtans olika steg i mitt liv.
För trots att jag inte riktigt kan förklara mitt svar till den här frågan så bra så skulle jag sammanfatta med att säga att trots att jag måste göra alla de här operationerna så är det fortfarande MITT ben.

Av Elise Lundmark - 5 juni 2013 13:18

...har nu börjat! Whoo hoo!

Jag ska inleda sommarlovet med att chilla, vet inte hur länge sedan det var jag hade tid att göra vad som helst eller ha tid och göra ingenting! Så skönt.

Av Elise Lundmark - 3 juni 2013 21:16

Day 8 favorite collaboration

Favorit sammarbete mellan youtubers

 


Det var sååå svårt att välja så tar den här men det är bara en favorit bland många :)

Av Elise Lundmark - 3 juni 2013 21:09

Day 7 the first youtuber you ever watched

Den första youtuber som jag såg

 

Jag vet att jag har lagt upp den här tidigare i youtuber challengen men den stämmer in igen ;)


Av Elise Lundmark - 3 juni 2013 12:42

...är känslan då hårt arbete lönar sig! Det är så skönt när man får resultatet av något som man har arbetat hårt och mycket med och så visar det sig i resultatet! Så sjukt glad just nu!


 

Välkommen till min blogg!

Hej!

Elise är mitt namn. Jag är en ovanlig tjej med en rolig och lite knasig humor. Lever ett underbart och roligt liv i den vackra, norra delen av Sverige.

Jag följer de flesta tv-serier och älskar att se olika filmer! Nya som gamla (dock inte skräckisar av någon anledning, kanske för att jag är så lättskrämd?). Älskar också färgen rosa, att umgås med mina nära och kära och göra det bästa av mitt liv, som inte riktigt är som alla andras.
I denna blogg skriver jag om mitt liv, recesioner på filmer och mina annorlunda och lite halvknäppa idéer!

Keep reading! ;)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Här hittar ni mig!

Klicka på bilderna :)

  

    

Translate to your languages!

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards