Lispan

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Elise Lundmark - 18 augusti 2014 21:42

Wow vad jag blev glad nu då jag loggade in här på bloggen! För trots att jag är så dålig på att blogga just nu så finns det väldigt många trogna besökare!

Tack så mycket för att ni vill läsa min blogg (trots att det inte händer så mycket nytt här just nu - oops   ) Jag har inte ens en ny header insåg jag just, den är jättegammal! Det måste jag se till att fixa någon dag. Ni får gärna lämna en kommentar eller en fråga så jag får veta lite mer om vem ni är, ni som läser om mitt knasiga liv! ♥♥


Men saken är den, anledningen till att jag inte bloggar så mycket just nu är att mitt liv är ganska tråkigt att läsa om. För utomstående menar jag då. Jag klagar inte på livet, det är riktigt roligt att ha kommit ut i "vuxenvärlden" (även fast jag känner mig som en lite människa som leker maskerad så fort jag tar på mig arbetskläderna!) För det enda jag gör just nu är arbetar och umgås med mina vänner och min familj. Vilket är underbart! Under de sista 2-3 åren i skolan så har jag inte hunnit något annat än att plugga. Nu har jag äntligen fått tillbaka mitt sociala liv! I'm loving it.


Jag har hunnit byta jobb nu också under min frånvaro från bloggen! Jag har gått från att ha jobbat inom vården som sommarvikarie till att vara receptionist och servitris på ett hotell! Båda jobben har varit/är väldigt roliga och otroligt lärorika.

      


Sen har det varit första skoldagen idag för väldigt många! Hoppas det gick bra för er och att ni fokuserar på att lära er mycket nu i år!   Det måste jag säga att det känns väldigt skönt att veta att man har gjort bort den obligatoriska skolgången även fast jag inte riktigt kan fatta att det är över ännu...




Oj vad jag har hoppat runt i det här inlägget... Grattis till er som lyckats läsa igenom all text - you, my readers rock! (ja jag har sett Freaky Friday ;) )


       

   

Välkommen till min blogg!

Hej!

Elise är mitt namn. Jag är en ovanlig tjej med en rolig och lite knasig humor. Lever ett underbart och roligt liv i den vackra, norra delen av Sverige.

Jag följer de flesta tv-serier och älskar att se olika filmer! Nya som gamla (dock inte skräckisar av någon anledning, kanske för att jag är så lättskrämd?). Älskar också färgen rosa, att umgås med mina nära och kära och göra det bästa av mitt liv, som inte riktigt är som alla andras.
I denna blogg skriver jag om mitt liv, recesioner på filmer och mina annorlunda och lite halvknäppa idéer!

Keep reading! ;)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Här hittar ni mig!

Klicka på bilderna :)

  

    

Translate to your languages!

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards