Lispan

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Elise Lundmark - 13 maj 2013 19:55

Fick en fråga av "xo":


Hej! Vilka YouTubers följer du?


Svar: Jag följer en massa olika youtubers! Janoskians, Caspar Lee, Zoella, Marcus Butler, Jack och Finn Harries (Jackgap), Alfie (PointlessBlog) Adrian Van Oven och Tyler Oakley (Justin om han räknas till youtuber)! Det är säkert fler som jag har glömt med det här är de youtubers som jag följer nästintill slaviskt   


Och som svar på följdfrågan; Nej jag ska jäklar tyvärr inte gå när janoskians kommer till Sverige.... Något som är så jävla synd, ville verkligen gå och se dem men när jag redan har varit iväg och sett Justin (plus att jag jobbar då dem kommer hit) så kan jag inte åka..

image

image

Av Elise Lundmark - 13 maj 2013 16:44

  

  
  

 

Den här är så snygg den förtjänar att vara två gånger ;)

Och nu är ni helt:

 

Så det är nog bäst jag avslutar nu :)

Av Elise Lundmark - 13 maj 2013 08:40

Godmorgon!


Efter en lång och skön helg borta med husvagnen (trots regn) så känndes det som att det var sommarlov i helgen och därför känns det ganska trist att gå tillbaka till skolan idag, men det som är nödvändigt är nödvändigt. Tyvärr går jag länge idag, slutar inte försen vid 4, men det är inte många dagar kvar till sommarlov nu!


Som sagt, anledningen till att det inte har uppdaterats här i bloggen är att jag har varit iväg hela helgen utan tillgång till internet, men det har faktiskt varit ganska skönt.. Har bara slappat lite i helgen för att nu orka de sista veckorna i skolan innan sommarlovet. Känner att jag redan nu håller på att slappna av i studierna för att "sommarlovet snart är här" och det är det farligaste man kan göra! Eftersom det är nu man måste göra det sista för betygen..


Jaja, nu börjar min lektion så får uppdatera mer sen! :)


Ps. Hittade äntligen en väldigt snygg bikini som jag letat väldigt länge! Ni får se sen ;)

Välkommen till min blogg!

Hej!

Elise är mitt namn. Jag är en ovanlig tjej med en rolig och lite knasig humor. Lever ett underbart och roligt liv i den vackra, norra delen av Sverige.

Jag följer de flesta tv-serier och älskar att se olika filmer! Nya som gamla (dock inte skräckisar av någon anledning, kanske för att jag är så lättskrämd?). Älskar också färgen rosa, att umgås med mina nära och kära och göra det bästa av mitt liv, som inte riktigt är som alla andras.
I denna blogg skriver jag om mitt liv, recesioner på filmer och mina annorlunda och lite halvknäppa idéer!

Keep reading! ;)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Här hittar ni mig!

Klicka på bilderna :)

  

    

Translate to your languages!

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards