Lispan

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Elise Lundmark - 20 april 2013 23:19

Hej igen!


Efter god mat och skatt så fick jag åka hem tidigare för att vara barnvakt... Inte så illa ändå, hann se min inspelning av MTV movie awards och ser nu en film som heter First Daughter Mysigt!


 

Puss!

Av Elise Lundmark - 20 april 2013 12:02

Hej på er!


Idag blir det att åka till en grannby för att fira några vi känner som fyller år! Blir att grilla, jättemysigt! :)


Som säkert många vet så kommer ju Yohio att uppträda i Shopping idag och min lillasyster som är ett stort fan ska dit, så då kom hon till mig imorse (väckte mig...) och sa, inte frågage, att jag var tvungen att göra hennes smink yohiostyle. Inte för att jag hade något emot det, det var riktigt roligt och blev ganska nöjd med resultatet också :)


(Dock så satt hon aldrig still och klagade hela tiden så fick bara väldigt kort tid på mig..)

 


ps. FYRA DAGAR till Justins konsert!

Välkommen till min blogg!

Hej!

Elise är mitt namn. Jag är en ovanlig tjej med en rolig och lite knasig humor. Lever ett underbart och roligt liv i den vackra, norra delen av Sverige.

Jag följer de flesta tv-serier och älskar att se olika filmer! Nya som gamla (dock inte skräckisar av någon anledning, kanske för att jag är så lättskrämd?). Älskar också färgen rosa, att umgås med mina nära och kära och göra det bästa av mitt liv, som inte riktigt är som alla andras.
I denna blogg skriver jag om mitt liv, recesioner på filmer och mina annorlunda och lite halvknäppa idéer!

Keep reading! ;)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Här hittar ni mig!

Klicka på bilderna :)

  

    

Translate to your languages!

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards