Lispan

Alla inlägg under januari 2013

Av Elise Lundmark - 11 januari 2013 20:12

(Klicka på bilderna för att få se dem större)

 

                                                 

xx

Av Elise Lundmark - 9 januari 2013 11:45

Omg kolla in den här häftiga sidan jag hittade om att tyda sina drömmar! Här hittar ni den. Det var olika saker som man kunnde sett eller hört i sina drömmar som kunnde betyda något helt knäppt! :D

xx

Av Elise Lundmark - 8 januari 2013 13:35

NSD har skrivit om bensinsläckan jag var med om igår. Haha det låter nästan dramatiskt då dem skriver så här. Här finns det om ni vill läsa. Men de har fel om tiden. Vi landade faktiskt två timmar senare än planerat inte en timma och en kvart.. -.~ haha ja lite roligt var det ändå!

xx

Av Elise Lundmark - 5 januari 2013 14:30

Bad Boys

 

Två narkotika detektiver med annorlunda metoder skyddar ett mordvittne medan de utreder ett fall om stulet heroin. 


En actionkomedi som jag tyckte var riktigt bra. De var skickliga men ändå klantiga och den blandningen var roligt. Den kunde bli lite seg ibland, men inte för att det inte var nog mycket action men för att det blev för utdragna action scener. Men över allt en spännande och framför allt rolig film

Jag skulle ge den:

  3/5 filmrullar  


Bad Boys ll

 

Två skjutgalna narkotikapoliser undersöker flödet av Ecstacy i Florida men det kan visa sig vara så mycket större än de tror.


Jag tyckte den här var riktigt bra också. Den var ungefär samma som ettan men det var inte nog med bara en av de här filmerna för de var båda så bra att man ville ha en till efter första;) Sen tycker jag Will Smith är en bra skådis och det höjer filmen lite.


Jag skulle ge den:

3/5 filmrullar


Jag skulle absolut tipsa er att se dem!

Av Elise Lundmark - 2 januari 2013 13:29

Hej på er!

Jag satt just och funderade på det här med nyårslöften. Jag vet att jag är lite sent ute men nyårslöften är något jag inte brukar göra.. Jag vet inte varför det är så men det brukar inte bli av. I år har det inte varit så stor skillnad, hittills så har jag inte avlagt några. Har ni läsare några nyårslöften?


I år ska det bli annorlunda har jag bestämt. Jag ska lägga upp vissa löften och vissa mål. Jag ska nu leva efter detta:

  • Inte stressa lika mycket som under höstterminen! En viktig punkt för fortsätter jag med det då överlever jag nog inte.
  • Tänka att betygen inte är allt, sluta irritera mig på betyg som faktiskt är bra!
  • Sluta skjuta upp all pluggande till sista dagen!! Det här är något som jag försöker med efter varje sommarlov men nu står det med bland målen för nya året.
  • Tänka på de goda sakerna som händer och ska hända.
  • Hitta något bra tidsfördriv som är roligt, börja med det.
  • Sova ordentligt, inte slarva med detta!
  • Ta körkort!
  • Färdigställa min framtidsdörr och även min bucket list.
  • Njuta av livet

Skriv gärna vad era nyårslöften är, det är alltid roligt att få läsa det!

 

xx

Av Elise Lundmark - 1 januari 2013 19:26

Tillbringade de sista timmarna av 2012 i grannbyn med trevliga människor:)


Jag har redan sagt fel år en gång så får se hur många fler gånger det blir innan man lär sig. Jag hoppas verkligen att 2013 blir bättre än slutet på 2012. Första halvan av 2012 har jag inget att klaga om, har en massa bra minnen från sommaren och tidigare men hösten har varit riktigt illa. Hoppas på att alla får ett gott 2013.

Bilder från nyår

     

 

     

xx

Av Elise Lundmark - 1 januari 2013 00:00


Nu gör vi 2013 till det bästa året!

Har ni gett några nyårslöften?

 

                 

(kunde inte välja vilken bild som var snyggast så det blev flera;)

xx

Välkommen till min blogg!

Hej!

Elise är mitt namn. Jag är en ovanlig tjej med en rolig och lite knasig humor. Lever ett underbart och roligt liv i den vackra, norra delen av Sverige.

Jag följer de flesta tv-serier och älskar att se olika filmer! Nya som gamla (dock inte skräckisar av någon anledning, kanske för att jag är så lättskrämd?). Älskar också färgen rosa, att umgås med mina nära och kära och göra det bästa av mitt liv, som inte riktigt är som alla andras.
I denna blogg skriver jag om mitt liv, recesioner på filmer och mina annorlunda och lite halvknäppa idéer!

Keep reading! ;)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Här hittar ni mig!

Klicka på bilderna :)

  

    

Translate to your languages!

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards