Lispan

Alla inlägg den 27 december 2012

Av Elise Lundmark - 27 december 2012 22:00

Hej på er!

Ja som ni sett så har det blivit ett juluppehåll några dagar (förutom det obligatoriska god jul inlägget) och måste börja inlägget här med att säga hur roligt det är att det är flera stycken som fortsätter läsa även de dagar som jag inte uppdaterat! Love U!

Nu i julen så har jag bara haft det trevligt med hela familjen. Igår så kom söta Lovisa förbi och stannade till idag och sen har jag bara tagit det lugn och typ inte gjort något:)

Bingo på uppesittarkvällen, vann inget.. ;p

 

Världens sötaste julklapp! En thésil som flyter runt i koppen

 

Julpusslet (tyvärr gav jag upp efter ett tag, har inte tålamod nog att göra sånt där)

 

Julaftons morgonens present haha så sött!

    

Sen nu kommer det en massa julbilder

 

                         

Det här är då några av de massor med bilder som man tagit.. :)

Hoppas att ni alla hade en jättetrevlig julhelg vecka:)


Sist nu så måste jag bara hissa de tillfällena då man slår på radion och så spelar stationen typ 5 superbra låtar på raken!   haha 

xx

Välkommen till min blogg!

Hej!

Elise är mitt namn. Jag är en ovanlig tjej med en rolig och lite knasig humor. Lever ett underbart och roligt liv i den vackra, norra delen av Sverige.

Jag följer de flesta tv-serier och älskar att se olika filmer! Nya som gamla (dock inte skräckisar av någon anledning, kanske för att jag är så lättskrämd?). Älskar också färgen rosa, att umgås med mina nära och kära och göra det bästa av mitt liv, som inte riktigt är som alla andras.
I denna blogg skriver jag om mitt liv, recesioner på filmer och mina annorlunda och lite halvknäppa idéer!

Keep reading! ;)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Här hittar ni mig!

Klicka på bilderna :)

  

    

Translate to your languages!

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards