Lispan

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Elise Lundmark - 4 november 2011 18:42

Hej!:D

en recenssion av "the tourist" nu, sorry det dröjde;)

 


Ja vad ska jag säga förutom att jag ÄLSKADE den!

Det fanns det jag tycker behövs i en film, kärlek, komedi å lite  action.  :D I huvudrollerna var det Angelina Jolie och Johnny Depp så det var ju inte så fel de inte, båda är bra skådisar!:D


Den handlar om tjejen Elise som har varit är kär i en man som har stulit en massa pengar från en bov.. men den mannen försvann så polisen bevaker henne efter spår av honom. Vilket i början av filmen de får.


skulle deffinitift ge den:

          5/5!


tycker ni ska se den, skulle funkar för de flesta, ungefär vilken filmsmak som hellst.



Idag har jag varit i Boden på pappas grill å sen följde jag med familjen å åkte å badade på Nordpolen;) har varit riktigt roligt! :D Nu måste jag diska efter maten å sen ska vi väll se en film eller nå ;D


juste! jag kan göra en snabb recenssion av filmen "Braveheart" nu också såg den nämligen igår kväll eftersom jag har en skoluppgift om den ;p


Braveheart:

 


Den var bra. Därremot var den ganska äcklig,  jag gillar nämligen inte riktigt filmer då det sprutar blod:p

Men älskade deras dialekt, och budskapet var också riktigt bra! Den var bra! :D


Den börjar med att Longshanks av England försöker ta över Skottland, och huvudpersonen William Wallace (Mel Gibson) kämpar emot det på sitt egna sätt.

Den var värd att se även om den var lite lång.


skulle ge den:

     4/5 eftersom den var ganska lång, men innehållet gjorde inte så att den blev tråkig eller så utan den klarar det.


puss!

Ha en trevlig fredagskväll!! :D

Välkommen till min blogg!

Hej!

Elise är mitt namn. Jag är en ovanlig tjej med en rolig och lite knasig humor. Lever ett underbart och roligt liv i den vackra, norra delen av Sverige.

Jag följer de flesta tv-serier och älskar att se olika filmer! Nya som gamla (dock inte skräckisar av någon anledning, kanske för att jag är så lättskrämd?). Älskar också färgen rosa, att umgås med mina nära och kära och göra det bästa av mitt liv, som inte riktigt är som alla andras.
I denna blogg skriver jag om mitt liv, recesioner på filmer och mina annorlunda och lite halvknäppa idéer!

Keep reading! ;)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Här hittar ni mig!

Klicka på bilderna :)

  

    

Translate to your languages!

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards