Lispan

Alla inlägg den 22 oktober 2014

Av Elise Lundmark - 22 oktober 2014 19:09

Hot Chocolates

Halloween

Autumn Leaves

Scarves and Hats

Candles, Candles & more Candles

Pumpkins

Bonfires

Cosy Socks

Comfort Food

  Oversized Jumpers

Getting the fire going

The feeling that Christmas is approaching

More baths in the evenings

Rainy days under the duvet watching films

Evenings get darker

Being able to watch Hocus Pocus

Fireworks Sparklers

Northen lights

The colores of the forrest


   

Jag har inte skrivit listan men jag tyckte den var så himla bra att jag blev tvungen att visa er! Jag har även kompletterat den med några egna favoriter ;)

Tidigare månad - Senare månad

Välkommen till min blogg!

Hej!

Elise är mitt namn. Jag är en ovanlig tjej med en rolig och lite knasig humor. Lever ett underbart och roligt liv i den vackra, norra delen av Sverige.

Jag följer de flesta tv-serier och älskar att se olika filmer! Nya som gamla (dock inte skräckisar av någon anledning, kanske för att jag är så lättskrämd?). Älskar också färgen rosa, att umgås med mina nära och kära och göra det bästa av mitt liv, som inte riktigt är som alla andras.
I denna blogg skriver jag om mitt liv, recesioner på filmer och mina annorlunda och lite halvknäppa idéer!

Keep reading! ;)

Fråga mig

14 besvarade frågor

Här hittar ni mig!

Klicka på bilderna :)

  

    

Translate to your languages!

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014
>>>

Tidigare år

Senaste inläggen

RSS


Skapa flashcards